Časté otázky a odpovědi    

V případě že odešlu rezervační formulář, je tato rezervace vstupenek závazná?

Vaše rezervace je vždy nezávazná. Závaznou se stává teprve v okamžiku plné úhrady objednaných vstupenek.

Existuje limit pro počet objednaných vstupenek?

Obecně nestanovujeme limit pro počet objednávaných vstupenek. Výjimkou může být pouze případ, kdy si tuto skutečnost vymíní pořadatel akce a tato skutečnost bude uvedena v popisu akce. Nicméně si vyhrazujeme právo blokovat objednávky objednavatele, které vykazují znaky podvodné či opakované objednávky.

Mohu nějakým způsobem urychlit realizaci platby?

Naše společnost využívá služeb Komerční banky, a.s. Máte-li tedy svůj účet u této banky a využíváte-li on-line bankovnictví této banky, můžeme Vámi připisovanou částku vidět obratem po jejím zaúčtování z vašeho účtu. U ostatních bank většinou již následující den vidíme příslušnou částku tzv. "v pohybu", tj. v situaci, kdy bude připisovány na náš bankovní účet.

Mohu platit nákup vstupenek kreditní či debetní kartou?

Bohužel uvedenou možnost plateb kartou nenabízíme. Důvodem jsou příliš vysoké transakční poplatky.

Objednal/a jsem si vstupenky s tím, že si zaplacené vstupenky vyzvednu až na místě v pokladně. Je možné je vyzvednout dříve?

Zaplacené vstupenky můžete samozřejmě kdykoliv po Vaší platbě vyzvednout přímo v našem klientském centru, kde Vám je vydáme. Obecně platí, že příslušné vstupenky se do pokladny v místě konání předávají až poslední pracovní den před datem konání akce.

Jak mohu postupovat, budu-li potřebovat již zarezervované a zaplacené vstupenky vrátit?

Kontaktujte nás a prověříme možnosti vrácení. Ve většině případů záleží na podmínkách pořadatele akce. Případně můžeme samozřejmě přijmout tyto vstupenky do tzv. prodeje do komise, tj. pokusíme se je pro Vás prodat a v případě úspěšného prodeje Vám dle Vašich dispozic vyplatíme zpět zaplacenou finanční částku.

Mohu uplatnit slevu pro zdravotně postižené osoby (držitele průkazů ZTP, ZTP/P)

Akceptace těchto slev a pravidla těchto slev určují pořadatelé příslušných akcí. Není-li uvedená informace uvedena přímo u příslušné akce kontaktujte nás a prověříme tyto možnosti.

Potřebuji poradit s objednávkou vstupenek. Na koho se obrátit?

Máte-li jakýkoliv dotaz k procesu objednávky či příslušné akci kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme s Vaším výběrem.

Chtěl/a jsem objednat vstupenky na akci, ale uvedenou akci jsem na vašem webu nenalezl/a. Je možné takové vstupenky nějakým způsobem zajistit?

Jsme napojeni na několik celorepublikových on-line rezervačních portálů pro objednávky vstupenek, takže Vám zřejmě budeme schopni takové vstupenky prodat. Kontaktujte nás a uvedenou skutečnost prověříme.

Rezervoval/a jsem si vstupenky na jiném on-line vstupenkovém portálu - mohu si objednané vstupenky u Vás nechat vytisknout a vyzvednout si je?

Ano, tuto činnost provádíme pravidelně pro naše společné klienty. Většina portálů (Ticket-Art, Ticketportal, Ticketstream, KupVstupenku apod.) tuto možnost automaticky nabízí a my s touto eventualitou samozřejmě počítáme. Kontaktujte nás, případně nás přímo navštivte v klientském centru. Hlavně nezapomeňte číslo Vaší rezervace, jelikož bez tohoto rezervačního čísla není možné vyhledat rezervaci a následně vytisknout originální vstupenky. Navíc má tato situace, kdy si vstupenku necháte vytisknout přímo u nás pro Vás značnou výhodu - v případě zrušení akce ze strany provozovatele Vám okamžitě vyplatíme vstupné zpět a nemusíte o proplacení žádat u portálu.